• احلي نيك عربي

    موقع زباوي اكبر موقع سكس في عالم الاباحية حيث يحتوي علي مجموعة كبيرة من الاقسام الضخمة منها قسم صور سكس الذي يضم مجموعة كبيرة من الصور الجنسية 

    تنويه هام هذا القصة من وحي خيال كاتبها واي تشابها بينها وبين الواقع فهو محض الصدفة سواء في الأحداث او الأشخاص
    الجزء الاول
    صحيت على صوت عالي في العنبر
    ايه في ايه ياشوية غجر
    رد عليا الواد شامبو
    مفيش يامعلم الايراد الجديدة وصل وبيقوله في ثلاث عيال بسكلتها
    وكل واحد حيحان عايز ياخد واحد ليه
    يعني ايه بسكلته ديه وحيات امك كلمني عدل
    يعني خول وبيتركب يامعلم
    اه

    sex classic   -     xnxx    -    اغتصاب محارم    -  افلام سكس   -   افلام سكس اون لاين    -    افلام سكس جماعى
    ماشي مين هم الثلاثة عيال بقي
    شامبو نده عليهم رفعو الثلاثة ايدهم وقالها لهم قرب هنا قدم نفسكما للمعلم
    اول واحد كان شاب ابيض وشعره ناعم ولا يوجد في وجها شنب أو شعر دقن
    عرف نفسك ياخول
    زعقت في شامبو وقولت ليه ما تشتمش حد منهما
    حاضر يامعلم
    اسمك ايه ؟
    اسمي عادل يامعلم
    شامبو نده علي اللي بعده
    بصيت لاقيت عيل قصير شوية وابيض وملاين شوية وعليه بزازه عامل زي صدر النسوان
    شامبو بص لايه وقالها
    اسمك ايه يالبوة انتي كمان
    رد صوت ناعم تحس بنت اللي بتتكلم اسمي حازم يامعلم
    فين الثلاث خلينا اخلص من ام الصداع ده
    انا اهو يامعلم
    ببص لاقيت شاب طويل واسمر
    وله شعر دقن خفيف
    اسمك ايه انت كمان
    مصطفي يامعلم

    افلام سكس حيوانات   -   بزاز كبيرة   -    تحميل افلام سكس    -     تحميل صور سكس    -    رقص عارى -    زب اسود
    بصيت لاقيت كل العنبر واقف يتفرج ومستني يشوف هاعمل ايه معاهم
    سألتهم جايين في ايه
    بص كلهما في الأرض وخافوا يتكلموا
    انطق منك ليها
    رد مصطفي وقال جايين في قضية شذوذ
    سكت شوية كده وابتديت اتكلم
    بص بقي انت وهو اللي حصل بره ده مش هيحصل هنا
    يعني ببلدي كده شغل خولنا وطيزك تأكلك وتحاول تحك مع حد علشان ينيكك ده ميحصلش في عنبر اكون أنا فيها قضوا مدتكم في هدوء كده وليكم عندي الحماية
    وبصيت لكل المساجين اللي معايا في العنبر يارجالها العيال دول في حمايتي و اي حد هيحاول يتعرض ليهم بيتعرضلي انا شخصياً
    فبلاش شغل الحيحنين علشان محدش يزعل مني
    رد عليا جزره
    وقالي ايه يامعلم عينك منهم الثلاثة
    لا يخفيف الدم لو عيني علي واحد منهم أو هنيك خول هتكون انت أوله منهم
    العنبر كل ضحك
    رد جزره ليه كده يامعلم
    ياد بهزر معاك انتم كلكم اخواتي وانت عارف اني مش بحب الجة الخشنه
    وشوية وسمعنا الصفارة
    ولقيت الشاويش حسن داخل عليا
    ايه يامعلم شريف مالك زعلان ليها
    ايه ياشاوشنا ما انت عارف اني عنبري مبحبش فيها نوش ولا مشاكل جايب لي ثلاثة بلاوي
    معلش بقي يامعلم ديه تعليمات المأمور هو اللي قالي ادخلهم هنا معاك علشان عارف اني عندك مفيش مشاكل وهو مش عايز مشاكل تيجي من تحت راس العيال دول
    قالي ادخلهم عندك العنبر يكون تحت حمايتك
    ياعمي حسن انا فاضل لي سنه عايز اقضيها واخرج مش عايز ادخل في حواديت تاني
    هتتقض وهتخرج باسلامها ياشريف يابني
    انا عارف انك ابني ناس ومكنش ليك البهدله ديه بس انت راجل واديها
    شكرا يا عمي حسن

    سكس اجنبى   -  سكس اجنبى مترجم    -  سكس اغتصاب   -  سكس امهات  - سكس تبادل زوجات  -   سكس خليجى
    وحددت لكل واحد مكان نومتها وظبط العنبر خرجنا للتريض والغداء وقضيت يومي الروتيني في السجن ذي كل يوم من ساعة ما دخلت هنا من أربع سنين
    وسرحت وافتكرت اول يوم لي في السجن
    لم كان في مسجون اسمه الشبح جوكر ومعلم العنبر كان عايز يفرض نفسه عليه وانا علمت عليها وعورتها
    وجاء الظابط وشاف الشبح وهو سائح في دمه وانا نايمه عاليه وعمال امسك دماغها واخبطها في الارض وكل المساجين في العنبر واقف تتفرج ومبسوطين ونفسهم اني اخلص علي الشبح علشان كان ظالمهم
    اول ما دخل الظابط وشاف كده خلي العساكر تكلبشني وبعدوني عن الشبح وخدوني الحبس الانفرادي وودي الشبح المستشفي
    والخبر وصل للمأمور وبعد اسبوع من حجزي الانفرادي لاقيت المأمور طالبني عندها في المكتب
    اقعد ياشريف
    شكرا
    يابني قولتلك اقعد
    قعدت
    وبداء المأمور يتكلم

    سكس ديوث   -   سكس ساخن   -   سكس سحاق   -   سكس شواذ   -   سكس شيميل   -   سكس عراقى   -   سكس عربي
    انت عارف ياشريف أننا هنا طبعا مسؤولين عنكم وعن أرواحكم ولازم نحافظ عليكم وعلي سلامتكم
    والي انت عملتها ده في الشبح ممكن تتحاكم علشانها وتتسجن تاني
    سكت المأمور شوية وبصلي مستني يشوف رد فعلي
    سكت ومردتش عليه
    بصلي وقال لي أنا هاحول الموضوع للنيابة علشان تتحاكم في قضية شروع في قتل الشبح
    ابتسمت وقلت ليه مش فرق كتير
    يعني انت مش فارقه معاك حاجة
    لا ما عدتش تفرق كتير
    اممممم
    طب بس ياشريف انا هعمل معاك صفقة حلوة
    بص بقي الشبح خلاص مشاكلها كترت ومكنش حد عارف يوقفها عند حده لحد انت لم جيت وعلمت عليا
    انا قررت أمسك العنبر مكانها
    والمقابل حمايتنا ليك
    طب لم انتو ها تحموني محتاجيني مني ايه

    سكس فى المدرسة   -  سكس فى المستشفى  -   سكس في الحمام   -  سكس لبنانى   -   سكس محارم   -  سكس محارم اخوات
    بص ياشريف انا عارف قصتك وعارف انك مش بلطجي بس اللي متاكد منها انك راجل جدع تعرف تسيطر علي العنبر احنا هنا للنظام واللي زيك بيكون عين لينا وأداة سيطر لينا
    طيب لو رفضت
    هترجع الانفرادي تاني وتتحاكم في قضية جديدة شروع في قتل الشبح تاخد ليك 5سنين كمان
    سكت شوية وفكرت اني لازم أوافق علشان احمي نفسي بردك واكون في حماية السجن واكون مسيطر في السجن
    ها قولت ايه
    أنا موافق وعشت حياتي وكنت كبير العنبر بتحكم وبحل كل مشاكل العنبر
    وانا كنت بشرف علي ورشة النجاره والمسؤول عنها نظر لاني مهندس ديكور
    ومرت الايام وكانت شبها بعضها .
    وكان حازم دائما بيحاول يهزر معايا ويقرب مني
    وانا مكنتش بكسفها بس كنت مخلي حدود بيننا ذيها ذي اي مسجون وكنت لم احتاج حاجة أو اعمل ايه حاجة الاقيها اول واحد يجري ويخلصها وكان بيعمل كده علشان ينول ثقتي وحمايتي
    كنت براقب وبتابع المساجين لاحظت اني مصطفي وعادل بيغيبوا كتير عن الورشة
    وطلبت من حازم اني يراقبهم ويشفهم بيروح فين وبيعملوا ايه
    وفي يوم عادل ومصطفي اتسحبو واختفوا من الورشة
    بعت وراهم حازم يراقبهم
    وجالي بعد نص ساعة
    وسألتها علي اللي شافها

    سكس محجبات ومنقبات   -   سكس مراهقات  -  سكس مساج   -  سكس مشاهير وفنانين   -   سكس مصرى  -   سكس نار
    حكالي أنه مشي وراهم لحد ما هما وصل عند الورشة القديمة المهجورة
    ووقف بعيد لحد ما هما دخل وقرب بعد كده من الباب ولاقي جوه سيد ومعاه اثنين تاني هو ميعرفهمش
    ووقف يتفرج وشاف اني الثالثه نزلوا البناطيل وكل واحد طلع زبه وقعد مصطفي وعادل علي ركبهم علي الارض وبداء عادل يدخل زب سيد في بوقها ويمصها ومصطفي كان بين الاثنين اللي مع سيد مسك الاول وبيمص وبيخرج ويحط زب التاني وبيمص فيها وبيبدل بينها
    وبعدين عادل لف وفلقس وهو علي ركبتها وسيد قعد وراءها ومسك زبها ودخله في طيزي عادل
    والاتنين التانين واحد حط زبها في طيز مصطفي والتاني حاطط زبه في بوقها ومصطفي كان بيمصلها وبيتناك من التاني
    وانا واقف شايف ده كلها لاقيت سيد شافني وعرف اني بتفرج عليهم
    جريت بسرعة وجيت علي هنا وهو ده اللي حصل
    طيب روح انت كمل شغلك ومتتكلمش معاهم ولا كاني في حاجة
    حاضر يامعلم شريف
    شوية ولاقيت عادل ومصطفي جايين ناحية الورشة مردتش اتكلم معاهم
    وفكرت اعمل ايه معاهم واخيرا قررت اني متكلمش معاهم لاني ده بردك حريتهم الشخصية
    وطول لم مفيش مشاكل جاية من وراهم مفيش داعي اتكلم معاهم
    لكن تأتي الرياح بما لا تشتهي السفن

    سكس نيك  -  سكس نيك طيز  -   سكس هندي   -  سكس ويب كام   -   صور سكس  -  صور سكس محارم  -  طيز كبيرة
    بعد يومين دخلت الحمام لاقيت سيد مثبت حازم وازنقها في الحيطة ومثبتها
    ويسأله كنت بتراقبنا ليها وحكيت لمين
    وبيزعق فيها وبيقوله انطق يلا بدل ما اموتك هنا
    وحازم واقف مرعوب وخائف وكل جسمها عرق
    دخلت انا وزعقت في سيد
    وقولتها سيبها يالا انا اللي خليتها يراقبكم
    رد سيد عليا يبقي لازم
    اعوره في وشها علشان يعرف مين سيد وانت متعملش كبير هنا كفاية عليك كده من النهارده انا الكبير
    و بسرعة وبكل قوتي زقيت سيد وبعدها عن حازم وقعتها علي الارض وجريت نمت عليها ومسكت المطواه من أيدها وخدها ولسه هضربها بيها لقيت اثنين من رجالة سيد بيكتفوني واحد مسكني من دراعي وكتفني والتاني بيضرب فيه
    حاولت افك نفسي ونجحت وضربت اللي مكتفني وفلت نفسي منها وبعده عني وجريت علي التاني ضربتها برجلي في بطنها زقيتها بعيد عني وببص حاولي لاقيت سيد مثبت حازم تاني
    طلبت من سيد يسيب حازم
    رفض وقالي لو عايزني اسيبه تعال نلعب مع بعض علي اللي يمسك السجن
    بلاش ياسيد
    لا يلا بينا ولا انت بقيت طري
    طب سيب الواد وها لعبك
    كنت واقف وضهري للحيطه وعارف اني هو مندفع اول ما ساب حازم جري ناحيتي براسها علشان يضربني في بطني بعد عن الحيطة رأسه اتخبطط في الحيطه لف وشها لاقيت دماغها بتنزل دم جري تاني ناحيتي وقفت ومسكنا في بعض وكل واحد بيحاول بيكتف التاني ويشل حركتها علشان يوقعها
    وفعلا سيد وقعني ونام فوق مني وكان عمال يضرب فيا بالبوكس و في كل حتة في وشي ووكنت بحاول احمي وشي من ضربها لي
    ببص حاولي لاقيت المطواة اللي وقعت من سيد وهو مثبت حازم مديت ايدي وسحبتها لكن هو كان أسرع مني وفهم انا بفكر في ايه سابني وقام بسرعة ومسك المطواه وحاول يضربني بيها كنت بحاول اتفاد ضرباته بالمطواة
    وفي آخر محاولة قرب مني بالمطواة مسكت أيده وسبتها ولفيتها قدامي وقعد اضرب فيها براسي وركبتي في نص ضهرها وركبته من تحت علشان اشل حركتها وفعلا وقع علي الارض وبجري عليها علشان اضربها علي رأسها لاقيت حراس السجن جايين ومسكونا احنا الاثنين
    وحطوني الحراس في الحبس الانفرادي
    بعد يومين وانا محبوس
    عرف المأمور الحكاية وطلبني عنده في
    دخلت لاقيت المأمور قاعد واول ما دخلت لاقيتها بيزعق وبيقولي
    ايه ياشريف انا هتخيب علي اخر ايامك ايه اللي عملتها ده
    انا مش قولتلك مش عايز مشاكل
    يافندم هو بيتنطط عليا وكان عايز يعور عيل من بتوع قضية الشذوذ وكمان كان بينيك عيلين منهم وانت بنفسك قولتلي أنهم في حمايتك
    المأمور ايوه ماشي بس مش توصل أنك تعجزها الواد هيقعد ستة اشهر في المستشفي والداخلية تضرر مقلوبه عليا اذاي ده حصل هنا
    اللي حصل بقي
    بص ياشريف انا بحبك ومش هسمح انك
    علشان انت كنت راجل في حاجات كتير
    انا هحاول اخلص الموضوع مع سيد وارضيها علي ما يرجع تكون انت خلصت مدتك وتخرج من هنا
    شكرت المامور وخرجت من مكتبها
    وانا مش عارف أخرت اللي انا فيها ده ايه والدنيا مخبيها ايه تاني لي

    قصص سكس   -  قصص سكس محارم  -   مص زب    -  مقاطع سكس  -   نيك سمراء    -  نيك طيز محارم 

    نيك كس

    ويمكنك زيارة مواقعنا الاخري   سكس  - سكس -  سكس  -  سكس -  سكس


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :